Bartosz Kamiński dyrektorem marketingu i promocji w wydawnictwie Prószyński Media

dodano: 
21.03.2019
komentarzy: 
0

18 marca 2019 roku Bartosz Kamiński objął funkcję dyrektora marketingu i promocji w wydawnictwie Prószyński Media. Na nowo utworzonym stanowisku odpowiadać będzie za przygotowanie strategii promocji i nadzorowanie realizacji planów promocyjnych, reklamowych i PR-owych dla poszczególnych tytułów wydawnictwa oraz jego czołowych autorów.

Kamiński od dziesięciu lat jest związany z branżą wydawniczą jako specjalista do spraw promocji i public relations. Poprzednio pracował w Grupie Wydawniczej Foksal oraz wydawnictwie Świat Książki. Wcześniej doświadczenie zdobywał jako redaktor i publicysta kulturalny m.in. w Gazecie Wyborczej, „Sukcesie" i „Ruchu Muzycznym". Z wykształcenia jest teatrologiem. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin