Beniaminek w public relations

dodano: 
08.02.2006
komentarzy: 
3

Od stycznia na rynku public relations działa nowa agencja PR-Kamodus (www.kamodus.pl). Podstawowe elementy oferty Kamodusa to usługi wydawnicze, organizowanie eventów, doradztwo marketingowe, strategie promocyjne. Firma prowadzi także szkolenia dla firm i instytucji w zakresie public relations. „Kamodus oznacza «dobry sposób na informację», czyli skuteczne dotarcie z przekazem marketingowym do mediów i konsumentów – mówi Kinga Niżewska, założycielka i dyrektor zarządzający firmy. Zespół Kamodusa tworzy grupa osób wyspecjalizowanych w PR korporacyjnym, produktowym, wewnętrznym i internetowym, z wieloletnim doświadczeniem na rynku mediów i wydawnictw oraz z praktyką w marketingu.
Pierwsi klienci reprezentują branżę kosmetyczną oraz optyczną. Kierująca firmą Kinga Niżewska była wcześniej m.in. dyrektorem PR w Grupie Kolastyny, PR managerem w Super Media, pracowała też w sieciowej agencji PR Feedback/Hill&Knowlton oraz w Active Communications. Jest również wykładowcą na Podyplomowych Studiach PR na Uniwersytecie Warszawskim.

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
08.02.2006
12:05:06
:)
(08.02.2006 12:05:06)
działa,działa....
08.02.2006
11:06:51
Iwona
(08.02.2006 11:06:51)
Chyba im strona jeszcze nie działa, a szkoda, bo jestem ich bardzo ciekawa. Powodzenia:)
08.02.2006
10:01:29
:))
(08.02.2006 10:01:29)
Kinga- trzymam kciuki!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin