Best Brands PR zadba o wizerunek coachów biznesu

dodano: 
23.03.2017
komentarzy: 
0

Agencja rozpoczęła współpracę z Momentum Way, firmą prowadzącą autorskie programy rozwojowe dla biznesu i klientów indywidualnych. Zespół trenerów i coachów tworzą Beata Kapcewicz, Joanna Gdaniec i Krzysztof Hillar.

Best Brands PR będzie odpowiedzialne za media relations. Za prowadzenie klienta z ramienia agencji odpowiada zespół pod kierunkiem Pauliny Kobus. Strony nie zdradzają, na jak długo podpisano umowę.

Ostatnio w agencji doszło też do zmian personalnych. Dotychczasowa PR Senior Account Executive Monika Mieczkowska objęła stanowisko PR Account Managera. Do agencji dołączyła także Karolina Bełkot - Junior Account Executive. (mw)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin