Billennium w gronie klientów Grupy Komunikacja+

dodano: 
16.07.2020
komentarzy: 
0

Grupa Komunikacja+ współpracuje z Billennium, polską firmą technologiczną. Agencja zajmuje się budowaniem wizerunku marki i jej obsługą w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn). Jest też odpowiedzialna za działania z obszaru employer brandingu oraz komunikację rozwiązań technologicznych tworzonych przez klienta.

Z ramienia agencji zadaniami z zakresu planowania i realizacji działań w social mediach kieruje Joanna Smoleńska, SM Manager, natomiast obsługę z obszaru employer brandingu prowadzą  Magdalena Łońska, CEO Komunikacja+EB, Kamil Krzywda, Senior EB Consultant, i Katarzyna Hajdasz, EB Consultant.

Umowę zawarto w marcu 2020 roku (agencja podała jednak informację o współpracy dopiero w lipcu 2020 roku). Kontrakt jest wynikiem działań networkingowych. Klient aktualnie współpracuje również z agencją PR Calling w zakresie komunikacji zewnętrznej i studiem graficznym Hopa Studio. Strony nie podają więcej szczegółów. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin