.

 

Biuletyny Firmowe ocenione

dodano: 
13.09.2005
komentarzy: 
0

Jury Konkursu Biuletynów Firmowych 2005 zakończyło ocenę prac konkursowych. W tym roku na Konkurs biuletyny nadsyłane były w trzech kategoriach: wewnętrzne, zewnętrzne i elektroniczne. Oceniali je: Anita Zdrojewska (Agencja Publink), Barbara Czerniawska (Agencja ITBC Communication), Tomasz Kościelny (Agencja Agape), Agnieszka Madej (Agencja Agape), Artur Krajewski (Akademia Sztuk Pięknych), Przemysław Scholl (Drukarnia Prodruk) i Krzysztof Dębowski (SARE). Ocena prac przez Jury trwała przez cały lipiec i sierpień. Zwycięzców Konkursu Biuletynów Firmowych 2005 poznamy w październiku. Najlepsze prace zostaną nagrodzone statuetkami i dyplomami oraz rocznym dostępem do SARE (pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu dostępnego w modelu ASP).

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin