Blogerka z Austrii w kampanii promocyjnej Warszawy

dodano: 
01.12.2016
komentarzy: 
0

Warszawa w najnowszej kampanii promocyjnej postawiła na współpracę z mieszkańcami i gośćmi miasta. Pierwsza o stolicy opowiedziała austriacka blogerka.

Warszawski Urząd Miasta wyjaśnia, że w tej kampanii oddaje głos mieszkańcom i gościom stolicy, by mogli opowiedzieć o Warszawie przez pryzmat własnej historii. „Zależy nam na tym, by to ludzie opowiadali o tym, czym jest dla nich nasze miasto – o swoich emocjach, przygodach, ukochanych postaciach, miejscach i smakach. Zostawiamy im dużo swobody, dlatego powstaje szczery obraz Warszawy, w której duszą są ludzie” – mówi Maria Schicht, wicedyrektor Stołecznego Biura Turystyki.

Pierwszym gościem Warszawy była austriacka blogerka Viktoria. Dziewczyna po raz pierwszy w życiu odwiedziła Polskę. Jak czytamy w komunikacie UM, blogerka przed przyjazdem została zapytana o stereotypy dotyczące polskiej stolicy. Okazuje się, że wielu obcokrajowcom Warszawa kojarzy się z „szarzyzną i ponurym klimatem rodem z czasów PRL”. Viktoria była więc zaskoczona, kiedy zobaczyła, jak jest naprawdę.

„Blogerka nawet nie przypuszczała, jak intensywnym życiem kipi miasto zarówno w dzień, jak i po zmroku. Stare Miasto, zachwycająca Hala Koszyki, alternatywne koncerty, targ staroci – jak przyznaje młoda Austriaczka, dwa dni to zdecydowanie za mało, by poznać wszystkie atrakcje stolicy” – czytamy.

Bohaterka filmu uważa, że Warszawa wciąż nie została w pełni odkryta przez turystów. „I choć z jednej strony zdecydowanie zasługuje na swą rosnącą popularność, z drugiej urzeka właśnie autentycznością i niesztampowością, która warta jest zachowania” – podkreśla blogerka. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin