.

 

BMW Group Polska z nową agencją

dodano: 
29.08.2019
komentarzy: 
0

BMW Group Polska powierzyło doradztwo i realizację strategii komunikacyjnej agencji Grayling Poland. Współpraca rozpoczęła się 1 sierpnia 2019 roku.

Agencja odpowiada za komunikację korporacyjną i lifestylową dotyczącą modeli marek BMW i MINI należących do BMW Group Poland. Zajmuje się także realizacją działań CSR oraz wsparciem firmy w sytuacjach kryzysowych. Do zadań Grayling Poland należy też opracowanie koncepcji kreatywnej eventów oraz koordynacja współpracy marek z influencerami. Agencji powierzono również doradztwo w obszarze public affairs, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów elektromobilności.

Z ramienia agencji działania dla BMW Group Polska nadzoruje Bartosz Sroka, Account Director.

Grayling wybrano w przetargu spośród sześciu agencji. Strony nie podają, na ile zawarto umowę. Wcześniej obsługą firmy zajmował się Havas PR Warsaw. (mb)

Źródło:

Zdjęcie główne: press.bmwgroup.com
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin