On Board PR dla Greenpeace

dodano: 
27.05.2014
komentarzy: 
1

Greenpeace Polska rozpoczął współpracę z On Board PR. Agencja będzie odpowiadać za wsparcie działań edukacyjnych Greenpeace na temat znaczenia i korzyści płynących z odnawialnych źródeł energii (OZE). Klient nie współpracuje z żadną z agencji przy całościowej obsłudze public relations.
Projekt koordynuje zespół On Board Power and Industry. Klienta pozyskano w przetargu. Agencja nie ujawnia, na jak długo podpisano umowę. (mw)

 

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
27.05.2014
13:41:26
kal
(27.05.2014 13:41:26)
to jest współpraca przy dedykowanym projekcie. Greenpeace pracuje z inną agencją PR od roku.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin