On Board PR dla Stowarzyszenia Mrożonej Żywności

dodano: 
27.10.2005
komentarzy: 
0

On Board PR wygrała przetarg na zaprojektowanie i realizację kampanii promocyjno – informacyjnej poświęconej mrożonym warzywom i owocom. Rozpoczęcie kampanii Stowarzyszenia Mrożonej Żywności zostało zaplanowane na styczeń 2006 roku i ma za zadanie podnoszenie świadomości społeczeństwa w zakresie zalet i wartości odżywczych mrożonej żywności, wskazywać mrożenie jako proces zapewniający zachowywanie walorów smakowych i składników niezbędnych dla zdrowia.
Materiały prasowe i informacyjne zostaną opracowane w oparciu o najnowsze badania naukowe, dotyczące zdrowego żywienia. Obecnie tworzony jest zespół, który zajmie się przygotowaniem i koordynacją wszystkich działań. Kampania ma być finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Agencji Rynku Rolnego.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin