On Board PR dla US Pharmacia

dodano: 
21.03.2005
komentarzy: 
0

Firma On Board PR podpisała umowę z US Pharmacia, liderem polskiego rynku leków OTC. W ramach umowy konsultanci On Board PR zajmują się realizacją trzeciej edycji Ogólnopolskiej Kampanii Edukacyjnej Zdrowe Zatoki prowadzonej pod patronatem Ibuprom Zdrowe Zatoki. Jest to już trzecia edycja kampanii. Tym razem oparta na badaniach, które po raz pierwszy zostały przeprowadzone na terenie Polski. Celem programu edukacyjnego Zdrowe Zatoki jest informowanie społeczeństwa nt. obniżenia jakości życia z powodu bólów zatok. Program został podzielony na dwa etapy: wiosenny - poświęcony alergicznemu nieżytowi nosa oraz jesienny - dotyczący powikłań wynikających z przeziębień. Obejmie m.in.: cykl bezpłatnych konsultacji laryngologicznych, opracowanie materiałów edukacyjnych, wydanie bezpłatnego poradnika edukacyjnego. Firma On Board PR, która jest autorem programu Zdrowe Zatoki, rozpoczęła realizację kampanii we wrześniu 2003 roku. Była to pierwsza kampania edukacyjno-społeczna prowadzona na tak szeroką skalę, która dotyczyła chorób związanych ze schorzeniami zatok. Kampania zdobyła nagrodę Magellan Awards 2004 w międzynarodowym konkursie branży public relations organizowanym przez LACP- amerykańską organizację skupiającą profesjonalistów branży komunikacji marketingowej.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin