BookBook z Pitted Cherries

dodano: 
18.07.2017
komentarzy: 
0

Od czerwca 2017 roku Pitted Cherries świadczy usługi na rzecz firmy BookBook.

Klient sam zgłosił się do agencji, która – w odpowiedzi na prośbę – przygotowała ofertę i zaproponowała strategię działań, która została zaakceptowana przez sieć księgarni. Umowę podpisano do końca roku 2017 z możliwością jej przedłużenia.

W zakres obowiązków Pitted Cherries wchodzą m.in. przygotowanie strategii marketingowej w mediach społecznościowych, realizacja kreatywnych sesji zdjęciowych, kreowanie contentu, opracowanie identyfikacji wizualnej marki na Instagramie, która wyróżni tę ksiegarnię na tle innych konkurencyjnych marek, promowanie lokalnych wydarzeń, a także optymalizacja reklam targetowanych na odpowiednio dobrane grupy docelowe – potencjalnych czytelników danej książki.

BookBook jest obsługiwana przez Strategy Directora agencji, Michała Maciejewskiego oraz Martę Kociębę, Account Managera.

Strony nie informują o wcześniejszej współpracy firmy z agencją PR. (bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin