Branża do poprawki

dodano: 
19.05.2008
komentarzy: 
0

Jakie są bolączki polskiego public relations pyta ekspertów Marcin Zawiśliński na łamach Pulsu Biznesu. Z relacji cytowanych PR-owców wynika, że PR po polsku jest „mało intelektualny, krótkowzroczny i wchodzi w buty marketingu”, relacjonuje dziennikarz.

Polską branżę public relations ostro krytykuje Piotr Czarnowski, prezes First PR. Jego zdaniem gorsi od nas są tylko Rosjanie. Tam, jak przekonuje ekspert, public relations uprawia się bardziej brutalnie, nieprofesjonalnie i bez reguł. Natomiast prawdziwą bolączką branży w Polsce jest świadczenie przez PR-owców de facto usług marketingowych, a nie PR-owskich.

Część problemów na naszym rynku wynika z podejścia klientów biznesowych do PR-u, podkreślają jednogłośnie Czarnowski i Bogdan Biniszewski, prezes agencji ComPress. Klienci nadal nie zdają sobie sprawy z wagi komunikacji, nie wspominając już o chęci komunikowania się poza granicami kraju, tłumaczy prezes First PR. Nie są do końca świadomi realnych cen usług public relations, z czego korzystają agencje konkurując ze sobą dumpingowymi wycenami ofert, przekonuje Czarnowski. (ał)

Źródło:

Puls Biznesu, Tylko Rosja jest w PR gorsza niż Polska, Marcin Zawiśliński, 19.05.08, s.19
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin