Brytyjski rząd wbrew zapowiedziom zwiększa wydatki na PR

dodano: 
21.09.2012
komentarzy: 
0

Mimo zapowiedzi ograniczenia wydatków na działania PR, brytyjska administracja zwiększa budżet na ten cel. „Premier i jego ministrowie są zaniepokojeni wynikami sondaży i niechęcią do rządu” – czytamy w serwisie guardian.co.uk. W latach 2012-13 Whitehall zamierza wydać na komunikację 285 mln funtów.

Jak czytamy, rząd prawdopodobnie zrozumiał, że ograniczenie wydatków komunikacyjnych w czasie, który można określić właściwie jako okres przedwyborczy, jest jak strzał w stopę. Premier i jego ministrowie, tak samo jak poprzednicy, wierzą w skuteczność angażowania większej liczby marketerów i spinnerów. Jednak bardziej polegają na pracownikach agencji takich jak H+K, Grayling czy Edelman, niż na specjalistach z własnej administracji.

Zgodnie z nowym planem komunikacja brytyjskiej administracji ma się odbywać za pośrednictwem siedmiu grup instytucji. I tak np. brytyjski urząd pracy i świadczeń emerytalnych wraz z urzędem skarbowym i celnym będą prowadziły działania komunikacyjne dotyczące systemu podatkowego oraz świadczeń społecznych. (ks)

Źródło:

guardian.co.uk, U-turn? Whitehall PR set for mini-boom, David Walker, 20.09.2012
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin