.

Burberry ma nową identyfikację wizualną

dodano: 
03.08.2018
komentarzy: 
0

Marka Burberry po prawie 20 latach zmieniła identyfikację wizualną – informuje businessoffashion.com. Nowe logo i monogram jako pierwszy na swoim Instagram Stories opublikował Riccardo Tisci, Chief Creative Officer Burberry.

Logo to duże litery tworzące napis „Burberry London England”. Zastąpiło ono wcześniejszą wersję, która miała delikatniejszy krój pisma. Logo powstało we współpracy z Peterem Saville’em, projektantem graficznym i dyrektorem kreatywnym, jest inspirowane wizytą Tisciego w archiwum założyciela marki, „szczególnie logotypem z 1908 roku i monogramem Thomasa Burberry’ego” – informuje portal.


Źródło: instagram.com/burberry

Natomiast monogram przedstawia skrzyżowane inicjały założyciela Thomasa Burberry’ego, „TB”, usytuowane na miodowym tle – czytamy.


Źródło: instagram.com/burberry

 


Poprzedni logotyp marki

Jak podaje źródło, odświeżona identyfikacja wizualna pojawia się we wszystkich kanałach Burberry oraz w nowej kampanii. (ak)

Źródło:

businessoffashion.com, Burberry Rebrands Under Riccardo Tisci, Kati Chitrakorn, 2.08.2018/ Zdjęcie główne: instagram.com/burberry
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin