.

 

Burger King ukrywał w popcornie burgery i frytki, aby klienci mogli wnieść je do kin

dodano: 
08.05.2018
komentarzy: 
0

W Peru w marcu 2018 roku wprowadzono nowe prawo, zgodnie z którym klienci kin mogą przychodzić na seanse z własnym jedzeniem, ale musi być ono „podobne” do tego, które jest sprzedawane na terenie obiektów – podaje creativity-online.com.

Burger King we współpracy ze swoją lokalną agencją McCann postanowił „zhakować” nowo wprowadzone prawo – czytamy. Marka stworzyła produkt o nazwie King Popcorn. W pudełku przypominającym opakowanie na popcorn ukrywano kanapkę Whooper i frytki – informuje źródło.

Użytkownicy mediów społecznościowych chwalili Burger Kinga za tę akcję. Szybko została ona jednak wychwycona przez kina – pisze Alexandra Jardine, autorka tekstu. Mimo to marka odnotowała wzrost sprzedaży o 40 proc. – czytamy dalej.

(pp)

Zdjęcie główne: youtube.com/McCann Worldgroup Latam

Źródło:

creativity-online.com, Burger King disguises Whoppers as popcorn to subvert movie theater food law, Alexandra Jardine, 20.04.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin