Burger King z akcją z okazji pozwolenia kobietom w Arabii Saudyjskiej na prowadzenie samochodu

dodano: 
03.07.2018
komentarzy: 
0

We wrześniu 2017 roku król Arabii Saudyjskiej wydał dekret zezwalający kobietom na prowadzenie samochodów. Marki motoryzacyjne szybko zareagowały na tę wiadomość i już w ubiegłym roku odwołały się do tego wydarzenia w swojej komunikacji. Nowe prawo weszło w życie w czerwcu 2018 roku.

Z tej okazji specjalną akcję postanowił zorganizować również Burger King – podaje creativity-online.com. Sieć fast-food przez miesiąc – od 24 czerwca do 24 lipca – rozdaje burgery kobietom w Arabii Saudyjskiej, które prowadzą samochód i korzystają z punktów drive-thru Burger Kinga – czytamy.

Kanapki zapakowane są w specjalny papier, na którym widnieje zmodyfikowana z tej okazji nazwa jednego z produktów – zamiast „Whopper” burger nazywa się „WhoppHer” – czytamy dalej.

Źródło: facebook.com/BurgerKingArabia

Jak informuje źródło, pomysłodawcą kampanii jest agencja obsługująca niemiecki oddział Burger Kinga Grabarz&Partners, która stoi też m.in. za akcją do filmu „To”, o której pisaliśmy w październiku 2017 roku. (pp)

Zdjęcie główne: facebook.com/BurgerKingArabia

Źródło:

creativity-online.com, Burger King is giving Saudi Arabia's new female drivers free 'WhoppHers', Ann-Christine Diaz, 28.06.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin