Burson-Marsteller inwestuje w Solski Burson-Marsteller
Burson-Marsteller ma od dzisiaj 30-procentowy udział w kapitale agencji Solski Burson-Marsteller. Tak specjalnie dla PRoto.pl skomentował to Jeremy Galbraith, dyrektor zarządzający Burson-Marsteller na Europę, Bliski Wschód i Afrykę i nowy członek zarządu agencji Solski Burson-Marsteller: „Polska to ważny rynek dla firmy Burson-Marsteller. Równo dwa lata temu podpisaliśmy umowę stowarzyszeniową z agencją Solski PR, a dziś podpisaliśmy porozumienie z Ryszardem Solskim, na podstawie którego Burson-Marsteller staje się w 30 procentach udziałowcem prowadzonej przez niego firmy. On zostaje właścicielem firmy w 70 procentach. Zdecydowaliśmy o tym, wziąwszy pod uwagę dotychczasowe dokonania Ryszarda Solskiego, które przerosły nasze oczekiwania. Nasze porozumienie zakłada także, że przed 2016 zakupimy resztę udziałów firmy, a jeśli tego nie zrobimy, Ryszard Solski ma prawo odkupić te 30 procent udziałów od nas.”
Galbraith zapytany przez PRoto, co oznacza to dla firmy Ryszarda Solskiego powiedział: „To miara i potwierdzenie jego sukcesu”. Jeremy Galbraith będzie drugim, obok Ryszarda Solskiego, członkiem zarządu agencji Solski Burson-Marsteller. Agencje nie podają wartości transakcji. (kk)