Butiki PR

dodano: 
13.06.2008
komentarzy: 
3

Utrzymywanie wewnętrznej komórki PR dla wielu firm jest zbyt kosztowne, pisze Puls Biznesu. Dlatego coraz większą popularnością cieszy się PR-owski outsourcing.

Co ciekawe, dziś firmy korzystają nie tylko z porad agencji zajmujących się kreowaniem wizerunku. Nowością, jak czytamy w tekście, są tzw. „butiki PR”. Miesięczna obsługa organizacji przez tego typu doradców to koszt rzędu 20 tys. zł, przekonuje Artur Adamowicz z firmy Talking Heads. To, co, zdaniem Adamowicza, ma wyróżniać butiki PR, to nieobsługiwanie przedsiębiorstw bezpośrednio ze sobą konkurujących. (ał)

Źródło:

Puls Biznesu, Etyka, profesjonalizm, globalne standardy, MZ, 13.06.08, s.15
komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
19.06.2008
19:02:14
jwr
(19.06.2008 19:02:14)
Kogo dziwi na poralu PROTO tekst maksymalnie Pr-owy?:)
16.06.2008
11:08:34
dora
(16.06.2008 11:08:34)
Najbardziej uderzający jest tytuł tego pożal się Boże artykulu.. Ja wytrwale szukałam oznaczenia "artykuł promocyjny" ale niestety nie znalazłam. tekst jest zupełnie o niczym.. tzn. jest o jednym - o butiku Pr Talking heads
13.06.2008
12:39:26
Marek
(13.06.2008 12:39:26)
To jakaś bzdura. W tekście nie jest wymieniona żadna różnica pomiędzy "butikiem PR" a normalną agencją. Firma Takling Heads nie ma nawet strony www (nie licząc wersji testowej na serwerze firmy która ją robi). Szczytem PR i auto-lansu jest Artur Adamowicz który w swoim bio na www określa się jako "wizjoner". Panie Arturze! Może niech historia oceni czy był pan wizjonerem. Są jakieś granice jednak...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin