Były mięso, owoce i warzywa. Teraz czas na promocję makaronu za 3 mln euro

dodano: 
23.12.2014
komentarzy: 
0

Polska Izba Makaronu poszukuje agencji, która zaplanuje kampanię promującą polski makaron na Ukrainie i w Chinach. Całkowity szacowany budżet programu promocyjnego to 3,15 mln euro (wliczając honorarium dla agencji).

Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie szczegółowego opisu działań informacyjno-promocyjnych, kosztorysu, kreacji i realizację programu w przypadku akceptacji propozycji programu przez Komisję Europejską.

Sama kampania rozpocznie się najwcześniej w lutym 2016 roku i potrwa 3 lata. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 2 lutego 2015 roku. Ocenie podlegać będą: strategia kampanii (40 proc. punktów), kreacja kampanii (30 proc.), badanie efektywności kampanii (20 proc.) i wynagrodzenie zaproponowane przez wykonawcę (10 proc.). (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin