Były wicenaczelny Rzeczpospolitej liderem ds. komunikacji w PwC

dodano: 
10.07.2014
komentarzy: 
5

Jakub Kurasz objął stanowisko lidera ds. komunikacji w PwC. Będzie odpowiedzialny za wzmocnienie wizerunku swojego pracodawcy w mediach oraz doradztwo dla klientów w budowaniu strategii komunikacji.

Kurasz był dyrektorem ds. rozwoju w Roland Berger Strategy Consultants, redaktorem naczelnym Gazety Giełdy Parkiet i zastępcą redaktora naczelnego Rzeczpospolitej. Współtworzył dział biznesowy Gazety Prawnej oraz pracował w międzynarodowej agencji informacyjnej Reuters. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. (ks)

komentarzy:
5

Komentarze

(5)
Dodaj komentarz
11.07.2014
19:22:50
Izolda
(11.07.2014 19:22:50)
Wielka szkoda, że Jakub Kurasz -znakomity dziennikarz, nie tylko ekonomiczny - nie jest już dziennikarzem. Oby tylko nie zachował się jak Igor Janke, który ogłosił publicznie,ze żegna się z dziennikarstwem i przechodzi do agencji pr, a potem przyjął ofertę dziennikarza prowadzącego program w Polsat News. Albo jesteś dziennikarzem, albo specjalistą pr. Inaczej kompletnie tracisz wiarygodność!
11.07.2014
10:02:02
.
(11.07.2014 10:02:02)
Dla mnie to się wpisuje w model rekrutacji tego typu firm - zatrudnianie osób, które mają "dojścia" do różnych rejonów władzy. Są to różni byli-ministrowie i inni funkcjonariusze rządowi, którzy są na bieżąco w układankach personalnych na szczytach. Są pokazywani w bardziej lub mniej dyskretny sposób potencjalnym klientom, którzy wierzą, że zapewnienie dojścia na szczyty jest ważniejsze niż inne strategie i taktyki biznesowe. Wygląda na to, że tego rodzaju podejście jest skuteczne. Podobnie w tym przypadku, osobiste relacje i autorytet byłego dziennikarza i redaktora będą zapewne wykorzystywane do wywierania wpływu na media. Doświadczenie i umiejętności z zakresu PR są w tym przypadku drugorzędne.
10.07.2014
23:24:20
mimy
(10.07.2014 23:24:20)
Pippo, otoczy się ludźmi, którzy znają się na komunikacji i wspólnie będą tworzyć standardy, którym większość PRowców nie podskoczy. Kto, jak kto, ale PwC wie co robi, byle pippy nie zatrudniliby :)
10.07.2014
14:57:42
Tingtong
(10.07.2014 14:57:42)
Wow, ponoć niedługo to i sprzątaczki w PwC będą liderami ds. konserwacji
10.07.2014
14:20:23
pippo
(10.07.2014 14:20:23)
Jedno mnie zastanawia - jakie doświadczenie i pojęcie o PR-rze i budowaniu strategii komunikacyjnych ma ten Pan? Bo doświadczenie dziennikarskie ma super, ale komunikacyjne? Dla mnie to kolejny przykład, gdy firma uważa, że biorąc za PRowca dziennikarza robi dobrze...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin