Cannes Lions Creative PR meeting

dodano: 
21.11.2011
komentarzy: 
0

Zobacz w jakim kierunku zmierza PR - zorientuj się w nowych nurtach i trendach i sprawdź, jak to robią najlepsi. Poznaj poglądy praktyków i teoretyków z branży, dowiedz się więcej o lokalnym i polskim rynku PR oraz o tym, jak stworzyć zgłoszenie konkursowe z szansami na nagrodę. W tym celu przyjdź na Cannes Lions Creative  PR meeting, który odbędzie się 28 listopada w Poznaniu.

Spotkanie otworzy pokaz prac nagrodzonych w Cannes. Najlepsze tegoroczne prace, nagrodzone Złotymi, Srebrnymi i Brazowymi Lwami w kategorii PR zostana zaprezentowane w Centrum Designu w Concordii. Organizatorem wydarzenia są: agencja Q&AConsulting oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR - wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce. „Prezentujemy najlepsze casy w dziedzinie PR, by „otworzyć” głowy, pokazać, że można robić w PR naprawdę kreatywne rzeczy. A także by zachęcić poznańskie agencje do większego zaangażowania w konkursy branżowe, w szczególności w Polski Konkurs Reklamy – KTR” – tłumaczy ideę spotkania Przemysław Wojak, partner zarządzający Q&AConsulting, juror Cannes Lions podczas poprzednich edycji festiwalu.

Po projekcji odbędzie się dyskusja z udziałem ekspertów: przedstawicieli agencji PR, uczelni, mediów branżowych, a także najsilniejszych marek w Poznaniu. Swój udział w panelu dyskusyjnym zadeklarowali: Małgorzata Faraś (dyrektor komunikacji Wrigley Polska), Agnieszka Juszki (marketing manager Galerii Malta), Tomasz Kanton (brand PR manager Kompanii Piwowarskiej), Rafał Kołodziej (założyciel i właściciel ValueWise Konsulting), Borys Fromberg oraz Rafał Kołodziej.

Wstęp na spotkanie, które rozpocznie się o godz. 17.30, jest wolny. Swój udział należy potwierdzić za pośrednictwem maila. Więcej informacji o wydarzeniu tutaj.

PRoto.pl wspiera wydarzenie patronatem.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin