Celebryci w Internecie

dodano: 
23.02.2010
komentarzy: 
0

W magazynie Pro-KREACJA pojawił się artykuł Mariusza Markiewicza na temat działań PR w Internecie na rzecz celebrytów.  Jak stwierdza autor, polskie gwiazdy zauważyły potencjał, jaki niesie ze sobą obecność w sieci i z przewagi Internetu nad innymi mediami. Jedni potrafią promować się sami, natomiast jak pisze autor, tym, którym brakuje odwagi lub bezczelności, pozostaje podpisanie umowy z agencjami PR. Markiewicz przyznaje, że możliwości współpracy jest wiele, a potencjalny celebryt ma np. do dyspozycji tzw. „klepaczy”, czyli osoby, które na jego temat będą się wypowiadały na wiodących forach internetowych.  Autor zaznacza jednak, że możliwości sieci sprawiają, że na temat danej gwiazdy pojawia się wiele negatywnych informacji i plotek, a czarny PR w Internecie może okazać się narzędziem wyniszczającym i obosiecznym.

Ponad to w lutowym wydaniu magazynu Pro-KREACJA możemy przeczytać o: komiksie  i jego miejscu w reklamie, nie tylko polskiej, interaktywnym digital signage – kioskach dotykowych, rynku odzieży promocyjnej, dobrych obyczajach, ludziach w mrowisku i sztucznej inteligencji w marketingu, a także o tym, czy moda na telemarketing i call centers poszła już w odstawkę, czy to się jeszcze opłaca, komu i jak to robić dobrze. (mk)

 

 

Źródło:

Pro-KREACJA, PR cele brytów w wersji 2.0, Mariusz Markiewicz, 02.2010, s.40
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin