Cenna reputacja

dodano: 
08.12.2006
komentarzy: 
0

Portal bulldogreporter podsumowuje wyniki najnowszego badania Delahaye Index, przeprowadzonego w Stanach Zjednoczonych. Celem badania było znalezienie odpowiedzi na pytanie, w jakim stopniu informacje w mediach wpływają na reputację firm, a co za tym idzie, także na ich wyniki finansowe. Badaniem objęto 100 największych przedsiębiorstw amerykańskich.
Analizowano relacje pomiędzy ich dochodami w trzecim kwartale 2006 r., reputacją oraz obecnością w mediach. Autorzy badania wykazali bardzo silny związek pomiędzy dobrymi wynikami finansowymi firm, które w dużym stopniu wpływają na dobrą reputację przedsiębiorstw i ich korzystny obraz w mediach. Mark Weiner, prezes firmy Delahaye, która jest autorem badania, wskazał korzyści, jakie przedsiębiorstwa mogą czerpać z dobrej reputacji. Zaliczył do nich: możliwość podnoszenia cen swoich produktów lub usług, obniżenie kosztów swojej działalności, które wynika z chęci współpracy ich partnerów z firmami o dobrej reputacji, przyciąganie utalentowanych pracowników oraz stabilna pozycja na rynku. (psp)

Źródło:

www.bulldogreporter.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin