Warszawskie Centrum Onkologii rozstrzyga konkurs za prawie 600 tys. zł

dodano: 
13.10.2015
komentarzy: 
0

Zadaniem konkursowym było przygotowanie koncepcji i przeprowadzenie działań PR w ramach kampanii popularyzującej zapisy Europejskiego kodeksu walki z rakiem. Ich budżet to prawie 600 tys. zł.

Do konkursu zgłosiły się 3 agencje: Edelman, Procontent i Tarraya. Prace konkursowe miały uwzględniać m.in. działania edukacyjno-informacyjne dotyczące profilaktyki nowotworów złośliwych skóry, kampanię medialną (w tym emisję spotów w sieci i wykupienie reklam prasowych), monitoring mediów i organizację 3 konferencji prasowych. Zamawiający przewidział na ten cel maksymalnie 596,5 tys. zł, i dokładnie taką kwotę zaproponowały agencje Edelman i Tarraya natomiast Procontent zaoferował 589,6 tys. zł.

Przy ocenie prac uwzględniono „ogólną strukturę i logiczne sformułowanie” prezentacji konkursowych (10 proc. pkt), rozwiązania strategiczne (45 proc.), działania wykraczające poza ustalone minimum (25 proc.) oraz podział budżetu i harmonogram (20 proc.).

Najwyżej oceniono ofertę Edelmana i to właśnie ta agencja weźmie teraz udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z wolnej ręki. (ks)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin