Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich rozstrzyga przetarg za ponad 4 mln zł

dodano: 
03.12.2013
komentarzy: 
2

Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich (CRZL) rozstrzygnęło przetarg na przygotowanie i realizację ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej, propagującej ideę aktywności zawodowej osób starszych. Zwyciężyła agencja Partner of Promotion z ofertą za 4,3 mln zł.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie strategii i przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii, przeprowadzenie działań PR, ATL i BTL.

Poza Partner of Promotion w przetargu wzięły udział agencje Althermedia, Media On, Krajowa Agencja Informacyjna INFO, Fabryka Komunikacji Społecznej, Afekt oraz Media Group. Przy ocenie ofert brano pod uwagę ich cenę (60 proc. pkt), proponowane publikacje reklam/ogłoszeń w prasie regionalnej (10 proc.) i przygotowanie publicystycznych programów telewizyjne (30 proc.). (ks)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
03.12.2013
18:04:06
sandra
(03.12.2013 18:04:06)
żaden, przypadek - dobra agencja
03.12.2013
10:25:08
wertys
(03.12.2013 10:25:08)
znów PoP. Jakiś przypadek?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin