.

 

Cinema City wybrało agencje do obsługi PR i działań kreatywnych

dodano: 
13.07.2020
komentarzy: 
0

Cinema City Poland rozstrzygnęło przetarg na obsługę public relations i działania kreatywne. Sieć kin wybrała dwie agencje – PR-em zajmie się Monday, a obsługą kreatywną – Feeders Agency.

Obie agencje pracują dla Cinema City Poland od 1 lipca 2020 roku.

Do zadań Monday należy realizacja działań z obszaru komunikacji korporacyjnej dla sieci kin w Polsce. Z ramienia agencji obsługą klienta zajmuje się zespół kierowany przez Aleksandrę Bobkowską, Head of Corporate Communication.

Feeders Agency odpowiada z kolei za stałą obsługę kreatywną sieci kin: zajmuje się prowadzeniem kanałów Cinema City w social mediach oraz niestandardowymi aktywacjami w digitalu. Agencja pracuje też obecnie nad ongoingową komunikacją i kampanią związaną z otwarciem kin, które planowane jest niebawem.

Strony nie informują o długości trwania umów.

Wcześniej za działania PR dla Cinema City Poland odpowiadało Face it!, a za digital – Open Gate. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin