.

 

Ciszewski MSL Financial Communications nagrodzony Employer Branding Excellence Awards

dodano: 
14.06.2013
komentarzy: 
0

Ciszewski MSL Financial Communications i BNP Paribas Bank Polska otrzymali nagrodę Employer Branding Excellence Awards. Nagrodzona została wspólna kampania - „Festiwal Wartości”.

„Festiwal Wartości”, wyróżniony w kategorii Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa, to kampania promująca wartości korporacyjne Grupy BNP Paribas. „Bank po zakończonym procesie zmian organizacyjnych i rebrandingu chciał przybliżyć pracownikom, na jakich elementach oparta jest kultura organizacji” – stwierdziła Katarzyna Mroczkowska, kierownik zespołu PR BNP Paribas Banku Polska. W projekcie, zrealizowanym w konwencji festiwalu filmowego, podkreślane były takie wartości grupy, jak: ambicja, kreatywność, zaangażowanie i umiejętność reagowania. Po stronie Ciszewski MSL Financial Communications projekt prowadzili Hubert Kifner i Agata Dorożuk.

„Dbałość o dobrą komunikację z pracownikami i budowanie w ich oczach prawdziwego wizerunku pracodawcy daje często lepsze efekty dla marki niż udział we wszystkich targach pracy. Wiele organizacji inwestujących duże budżety w działania zewnętrzne jest często rozczarowanych ich rezultatami, ponieważ zaniedbują wewnętrzny employer branding i w konsekwencji ich strategia jest niespójna i źle oceniania zarówno przez pracowników, jak i potencjalnych kandydatów do pracy. Warto to uświadamiać zarządom firm i proponować rozwiązania, które oddziaływują na obydwa te obszary” – doradza Hubert Kifner kierujący praktyką employer branding w Ciszewski MSL Financial Communications.

Konkurs Employer Branding Excellence Awards zorganizowany został przez HRM Institute. Nagrody zostały przyznane w czterech kategoriach: Doskonała Strategia Employer Branding, Doskonała Kampania Internetowa, Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline, Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa. Wśród pozostałych nagrodzonych znalazły się także firmy: Ernst&Young, PKO Bank Polski, PwC, Grupa Żywiec, Coca-Cola HBC Polska, Adecco oraz Danone. (kg)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin