Click community obsługuje Centrum Handlowe Krupówki 40

dodano: 
16.01.2019
komentarzy: 
0

Centrum Handlowe Krupówki 40 powierzyło Click community obsługę mediów społecznościowych. Do zadań agencji należy pełna komunikacja marki na Facebooku, przygotowanie strategii, opracowanie koncepcji kreatywnej oraz bieżąca obsługa profilu klienta – m.in. przygotowanie materiałów graficznych oraz tekstowych, kontakt z fanami, budowanie zaangażowania społeczności, kreowanie wizerunki marki, organizacja konkursów i ewentualnych działań promocyjnych. W ramach nawiązanej współpracy Click community zajęło się także komunikacją wydarzenia „Gooralski Projekt X” na profilu klienta na Facebooku.

Po stronie agencji za projekt odpowiadają Igor Wesołowski, Community Manager, Magdalena Tabor, Senior Social Media Specialist, oraz Paulina Włodarczyk, Graphic Designer.

Współpracę nawiązano w listopadzie 2018 roku w wyniku działań new business. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Klient nie korzystał wcześniej z usług innej agencji. (bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin