.

 

Coca-Cola klientem PRIMUM Public Relations

dodano: 
05.07.2006
komentarzy: 
0

Agencja PRIMUM Public Relations rozpoczęła obsługę public relations korporacji Coca-Cola Poland Services w zakresie napojów izotonicznych oraz energetycznych. Współpraca obejmuje opracowanie oraz realizację strategii pozycjonowania obu rodzajów napojów. Agencja odpowiada także za prowadzenie biura prasowego.
Celem działań komunikacyjnych w zakresie napojów izotonicznych jest kontynuacja akcji edukacyjnej dotyczącej roli napojów izotonicznych w gospodarce wodnej sportowców, a także popularyzacja i stymulacja rozwoju sportu amatorskiego w Polsce. Akcję tę rozpoczęła korporacja Coca-Cola we własnym zakresie. Jednym z elementów pozycjonowania jest Księga Rekordów Sportowych, w której amatorzy mogą uwiecznić swój rekord sportowy i zachęcić innych do zmierzenia się z ich wynikami.
Współpraca w zakresie napojów energetycznych obejmuje nowe pozycjonowanie napoju energetycznego Burn. Kampanii PR będzie towarzyszyła kampania reklamowa w internecie, radio i telewizji.
Umowa o współpracy pomiędzy Coca-Cola Poland i PRIMUM PR podpisana została do końca roku. Wcześniej korporacja prowadziła tego typu działania samodzielnie.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin