Coca-Cola rozstrzygnęła przetarg

dodano: 
11.03.2013
komentarzy: 
1

Obsługą public relations wszystkich marek w portfolio Coca-Cola Poland Services zajmie się, w wyniku wygranego przetargu, Rc2.

Do kluczowych zadań agencji należy: PR produktowy, współpraca z mediami, ekspertami dietetycznymi, blogosferą oraz wsparcie PR dla rocznego planu aktywacyjnego. Projekt koordynuje Agata Kalińska, brand communication director. W skład zespołu wchodzą m.in.: Marlena Żukowska i Justyna Grzelak, PR Consultants. Umowa ma charakter bezterminowy. (es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
11.03.2013
21:37:34
STD
(11.03.2013 21:37:34)
O, Marlena w zespole. To znaczy, że projekt ruszy z miejsca jak wagony szarpnięte dziarską drezyną. Marlena, pozdrawiam i powodzenia! S.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin