.

 

Codemedia z nowym logotypem

dodano: 
09.03.2018
komentarzy: 
0

Dom mediowy Codemedia wprowadził ostatnio zmiany w zarządzie, strukturze firmy oraz jej strategii. Zakończeniem całego procesu przekształceń w przedsiębiorstwie ma być nowa identyfikacja wizualna.

„Codemedia poprzez ewolucję wizualną chce zakomunikować otwartość na nowe wyzwania, które są nieodłącznym elementem zmian zachodzących na rynku mediów, oraz kreatywność opierającą się jednak na twardych danych, które umożliwiają szersze patrzenie na kampanie obecnych i przyszłych klientów” – czytamy w komunikacie prasowym.

Jak twierdzą przedstawiciele domu mediowego, w odświeżonym logotypie zostały odzwierciedlone „analityczne myślenie, elastyczne odpowiadanie na potrzeby klientów, dostosowywanie się do zmian na rynku mediów”. Nowe logo ma być bardziej proste, czytelne i nowoczesne. Jego głównym akcentem stylistycznym jest natomiast zmieniona paleta barw.  

„Dominujący kolor indygo symbolizuje wewnętrzną komunikację, nastawienie na rozwój oraz inspiracje, z kolei barwa różowa – nieszablonowość, pomysłowość i innowacyjność. Nowe logo zostało zaprojektowane z wykorzystaniem ciągu Fibonacciego, który uosabia piękno i harmonię” – wyjaśniają w materiale prasowym przedstawiciele firmy.

Poprzedni logotyp

Codemedia korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin