Content marketing, transformacja prasy firmowej, mobile marketing to aż 3 nowości szkoleniowe w listopadzie
Ponadto w tym miesiącu proponujemy dwa szkoleniowe hity i nowy program szkolenia z relacji z mediami.
Już 14.11 Monika Walczak opowie o content marketingu. A czym on jest? W największym skrócie, content marketing to tworzenie i dystrybucja adekwatnych treści do określonych grup odbiorców. Istnieje cały wachlarz narzędzi, dzięki którym content marketing dociera do Twoich klientów. Content marketing to serce całej strategii marketingowej.
14.11.2013 - Content marketing, czyli „być albo nie być” twojej marki
Zapisz się już dziś!
18.11 wspólnie z Andrzejem Godewskim zapraszamy na szkolenie ze skutecznej komunikacji wewnętrznej. Szkolenie pomoże uczestnikom w rozpoznaniu barier komunikacji w firmie i w znalezieniu PR-owych sposobów na ich pokonanie. Podpowie, kiedy – pod wpływem dobrego komunikowania – pracownik staje się ambasadorem firmy.
18.11.2013 - Skuteczna komunikacja wewnętrzna w firmie
Zapisz się już dziś!
Dwa dni później, 20.11 ponownie spotkamy się z Moniką Walczak. Tym razem skupimy się na komunikacji oraz budowaniu wizerunku firmy w oparciu social media marketing. W trakcie zajęć omawiane będą m.in. kluczowe zagadnienia związane z transformacją prasy firmowej w social media.
20.11.2013 - Transformacja prasy firmowej w social media. Nowa strategia komunikacji
Zapisz się już dziś!
22.11 kolejny hit Akademii PRoto. Michał Górecki opowie o współpracy z blogerami. Przedstawi fakty i mity dotyczące blogosfery. Powie co wolno a co jest absolutnie zakazane. Pokaże zasady prowadzenia własnego bloga i wreszcie poprowadzi warsztat „Planujemy akcję z blogerami!”
22.11 - Blogi jako narzędzie PR
Zapisz się już dziś!
„Media relations – od nudy do newsa” to odświeżony i poprawiony program szkolenia ze współpracy z mediami. Zbigniew Lazar podzieli się swoim wieloletnim doświadczeniem z budowania relacji z dziennikarzami, zderzy oczekiwania mediów z oczekiwaniami firmy i podpowie jak je pogodzić. Przeprowadzi też kilka przydatnych ćwiczeń praktycznych.
25.11.2013 - Media relations – od nudy do newsa
Zapisz się już dziś!
Na koniec miesiąca proponujemy kolejną nowość – „Mobile marketing w strategiach Public Relations. 50 case’ów, które na zawsze zmienią PR Twojej firmy”. Celem szkolenia jest pokazanie światowych trendów i standardów mobile marketingu oraz nauka wykorzystywania kanałów mobilnych w trakcie kryzysów i w procesie budowania relacji z otoczeniem. Wszystko to w oparciu o case’y z całego świata – działania mobile marketingowe zarówno udane, jak i nieudane. Prowadzi Bartłomiej Juszczyk.
28.11.2013 - Mobile marketing w strategiach Public Relations. 50 case’ów, które na zawsze zmienią PR Twojej firmy
Zapisz się już dziś!