Cruso PR z Harper Hygienics

dodano: 
16.06.2005
komentarzy: 
0

Cruso PR podpisała umowę dotyczącą dalszej współpracy z Harper Hygienics, producentem artykułów higienicznych. Agencja odpowiada m.in. za kształtowanie wizerunku marek firmy, opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla nowo wprowadzanych na rynek produktów Harper Hygienics oraz doradztwo w zakresie zakupu mediów.
W obecnej chwili agencja przy współpracy z klientem opracowała oraz wdrożyła koncepcję PR-owego i reklamowego wsparcia launchu nowej marki - Clean O''Peel w magazynach kobiecych. Cruso PR była organizatorem eventu, przeprowadzonego w Instytucie Kosmetycznym Babor, który zainaugurował wprowadzenie na rynek nowej marki Harper Hygienics - Clean O”Peel. Zaproszono ponad 70 przedstawicieli mediów – głównie z prasy kobiecej, zdrowotnej oraz branżowej. Podczas krótkiego seminarium organizatorzy zapoznali zebranych z produktem i jego cechami użytkowymi. Najbliższe planowane działania dotyczą media relations dla marek Cleanic oraz Cleanic’ Dzidziuś.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin