Czas na Konkurs Biuletynów Firmowych 2012

dodano: 
14.06.2012
komentarzy: 
0

Konkurs Biuletynów Firmowych 2012 wyłoni po raz kolejny najlepsze biuletyny: wewnętrzne, zewnętrzne, instytucji, elektroniczne oraz projekty jednorazowe. Termin zgłaszania prac mija już jutro, 22 czerwca 2012 r.

W tej edycji pojawiło się kilka nowości – dodatkowe pakiety doradcze (audyt ekspres, szkolenie 4-godzinne), nowi jurorzy i dział FAQ z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania związane z udziałem w Konkursie.

Prace oceni jury w składzie:
- Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, przewodniczący Jury,
- Hubert Zawadzki, dyrektor ds. public relations agencji PR Binaria Communications,
- Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej,
właścicielka DULNIK communico,
- Katarzyna Jabłońska, senior account manager w Citybell Consulting,
- Zofia Kościelna, doświadczona dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
- Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów Agencji Agape,
- Łukasz Lelonkiewicz, projektant wydawniczy, Wydawnictwo Edipresse,
- Jarosław Wiczuk, ekspert ds. poligrafii,
- Zuzanna Sandomierska-Moroz, infografik prasowy, Prószyński Media,
- Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape,
- Marcin Mozert, fotograf, szkoleniowiec, grafik, właściciel Agencji Foto-Video Moc&ArtStudio,
- Łukasz Rzewuski, business development manager SARE.

Prace konkursowe można zgłaszać do 22 czerwca 2012 r. Regulamin Konkursu i wszystkie informacje, niezbędne do zgłoszenia prac, znajdują się na stronie Konkursu. PRoto.pl patronuje wydarzeniu.

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin