Czas na Reputację 3.0

dodano: 
20.09.2011
komentarzy: 
0

Już 25 października w warszawskim hotelu Intercontinental odbędzie się 9 edycja spotkania PR FORUM, organizowanego przez Związek Firm Public Relations oraz magazyn THINKTANK. Gościem tegorocznej imprezy będzie Paul Holmes, twórca The Holmes Report.

Tematem przewodnim spotkania będzie Reputacja 3.0. Nazwa bierze się z tytułu książki Philipa Kotlera – Marketing 3.0. Jak dowodzi autor, charakteryzuje się on wykorzystaniem mediów społecznościowych i nowoczesnych narzędzi komunikacji.

Poza Paulem Holmesem wykład wygłosi także Nick Andersen, Senior Vice President agencji Fleishman-Hillard. Podsumuje on najważniejsze wydarzenia ostatniego roku, które miały wpływ na trendy w komunikacji i wyznaczyły nowe kierunki jej rozwoju. Szczególny nacisk podczas kongresu będzie położony na trzy wybrane zagadnienia z pogranicza PR i marketingu, które obecnie rozpalają dyskusje między specjalistami komunikacji na całym świecie.

O roli sponsoringu sportowego w strategii marketingowej opowie Anthony Scammell, associate director, z działu Sports Marketing & Sponsorship brytyjskiego oddziału Hill & Knowlton.

O liderach opinii w mediach społecznościowych będą natomiast dyskutować Dominik Czarnota, prezes spółki NK.pl oraz Krzysztof Sobieszek, pełnomocnik zarządu ds. Badań. Uczestnicy konferencji będą również mogli wziąć udział w warsztacie poświęconym budowaniu społeczności wokół marki w serwisie Twitter.

Trzecią kwestią poruszoną w trakcie imprezy będzie skracanie dystansu dzielącego nadawcę komunikatów a ich odbiorców. Eksperci będą dyskutować o tym, jak dostosowywać komunikację do precyzyjnych grup docelowych, czy przekaz skierowany do kobiet i mężczyzn powinien się różnić, jak skutecznie komunikować się lokalnie. Przedstawione zostaną wyniki badań oraz studia przypadków konkretnych działań.

Spotkanie zakończy się uroczystą galą konkursu Złote Spinacze 2011, podczas której wyróżnione zostaną najlepsze projekty public relations w Polsce. W tym roku o  statuetki walczy 77 firm i instytucji, które przysłały rekordową ilość 179 zgłoszeń.

Patronem medialnym konferencji oraz konkursu jest PRoto.pl.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin