Czego potrzebuje Warszawa?
Tadeusz Dyszkiewicz, dyrektor Biura Promocji Miasta Stołecznego Warszawy, Joanna Blicharska z Warsaw Destination Alliance oraz Andrzej Kozłowski, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, byli gośćmi programu TVP3 Kontrowersje. Rozmowa dotyczyła promocji Warszawy i jej wizerunku wśród zagranicznych turystów. Z materiału wyemitowanego w programie wynika, że stolicę odwiedza dwa razy mniej turystów niż np. Kraków, czego przyczyną może być zbyt mała ilość atrakcji i imprez. Z tym stwierdzeniem nie zgodził się Tadeusz Dyszkiewicz, który twierdzi, że Warszawa proponuje „mnóstwo imprez”, a krytykującymi miasto są zazwyczaj sami mieszkańcy.
Mniej optymistyczny w postrzeganiu wizerunku miasta jest Andrzej Kozłowski, który uważa, że „promocja Warszawy jest bardzo słaba” i wypada blado przy Pradze czy Budapeszcie. Jego zdaniem, największym problemem jest brak koordynacji działalności promocyjnej stolicy wynikający z faktu, że każda z organizacji działa osobno bez wspólnego projektu.