Cztery firmy chcą zbadać skuteczność kampanii POT

dodano: 
21.04.2011
komentarzy: 
0

Cztery firmy ubiegają się o kontrakt dotyczący badania skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynku niemieckim, brytyjskim i francuskim. Polska Organizacja Turystyczna zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 369 tys. zł.

Swoje oferty złożyły firmy ARC Rynek i Opinia (jej cena – 208 tys. złotych brutto). 240 tys. złotych jest warta oferta Grupy IQS; PBS DGA zaproponowało cenę 244 tys. złotych. Najwięcej za swoje usługi chce firma SMG/KRC Poland Media. Jej oferta opiewa na 356 tys. złotych.

Wizerunkowo-produktowa kampania multimedialna ma być przeprowadzona w okresie od czerwca 2011 do czerwca 2012 roku. Wybrana firma przeprowadzi badania zarówno przed, jak i po kampanii. Każde badanie ma być przeprowadzone metodą CAWI na próbie 3 tys. osób (po tysiąc osób z Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii). Jedynym kryterium w przetargu jest cena. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin