Cztery nagrody dla polskich agencji na Cannes Lions 2016

dodano: 
22.06.2016
komentarzy: 
0

21 czerwca ogłoszono zwycięzców w kategoriach Creative Effectiveness, Design Lions, Digital Craft, Direct, Outdoor, PR i Product Design. Złoto trafiło do agencji PanGenerator, a brązowe nagrody zdobyły Walk, Saatchi&Saatchi i Young&Rubicam Poland.

Agencja PanGenerator zdobyła Złotego Lwa w kategorii Design za projekt „Miara Pokoju. Quantum of Piece” przygotowany dla Muzeum Powstania Warszawskiego.

W kategorii PR Brązowego Lwa otrzymała agencja Walk za kampanię „Nie chcę być strażakiem” stworzoną dla Fundacji Integracja.

Brąz zdobyła także agencja Saatchi&Saatchi Interactive Solutions. Nagrodę w kategorii Outdoor przyznano za kampanię dla marki Theraflu należącej do GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, w ramach której w miastach ustawiono citylighty, które mierzyły temperaturę przechodniów.

Brązowego Lwa w kategorii Design zdobyła agencja Young&Rubicam Poland. Nagrodzono kampanię reklamową dla sieci supermarketów Mila, zachęcającą do kupowania mrożonych ryb. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin