.

 

Czwartek Social Media w Katowicach już dziś!

dodano: 
24.04.2014
komentarzy: 
0

Kolejne spotkanie Czwartek Social Media w Katowicach już dziś! Tym razem prelegenci powiedzą, dlaczego YouTube to nie Facebook i czy wideo sprzedaje, jaka jest rola mediów społecznościowych w ścieżce zakupowej klienta, a także odkryją tajemnice gimbazy w social mediach.

Kiedy? 24 kwietnia 2014 r. godz. 19:00

Gdzie? Katowice, Biała Małpa

Prelegenci i ich tematy:

Ola Mikołajczyk i Jakub Mazurkiewicz, „Czemu YouTube to nie Facebook i czy wideo sprzedaje?”

Ola Mikołajczyk: „Jestę” aktorką, prezenterką, startuperką, biznesłomen. Nadzoruję zespół 10-osobowy zespół jako współwłaścicielka grupy mediowej Moon Media. Trzy lata temu wpadłam na pomysł telewizji dla młodych przedsiębiorców StartupTV.pl., gdzie lansuję się, prowadząc program „Startup Kumite” i pytając rozmaite mózgi polskiej sceny internetowo-kreatywnej o receptę na sukces. Nieskromnie powiem, że znam się na profesjonalnej produkcji wideo. Co ważne - za rozsądne pieniądze. Po godzinach ląduję „Na Wspólnej” wcielając się w rolę Iwony...

Jakub Mazurkiewicz: Moje stanowiska są tak pretensjonalne, jak stylizacje Evy Minge. W grupie mediowej Moon Media pracuję jako „video juggernaut”, co oznacza tyle, że staram się myśleć szybciej niż robić. Z kolei w agencji FFW Communication z etykietą „master of awesomeness” uprawiam dyscyplinę sportową „śmiech przez łzy” czytając niektóre briefy i „robiąc” taki content, żeby klient był constans kontent.

Artur Roguski, „Rola mediów społecznościowych w ścieżce zakupowej klienta

Artur Roguski: Moja przygoda z marketingiem online oraz social media rozpoczęła się w Ogilvy Interactive w Warszawie. Ponad rok doświadczenia w najlepszej agencji interaktywnej roku 2011 według Marketing&More ukształtowało mój pogląd na to czym są media społecznościowe i jaka jest ich siła w kampaniach 360.

Od ponad roku pełnię obowiązki dyrektora ds. rozwoju mediów elektronicznych w magazynie branżowym Brief. Opiekuję się stroną www ,mediami społecznościowymi oraz piszę zarówno na stronę, jak i do wydania papierowego. Od 3 lat autor bloga whysosocial.pl poświęconego mediom społecznościowym, blogosferze i rynkowi reklamy w Polsce.Częsty bywalec i prelegent na Czwartkowych Spotkaniach Social Media w całej Polsce.

Łukasz Kępiński „Gimbaza w social media”

Łukasz Kępiński: Żeglował, latał ze szczotką po lodzie, pracował za barem, prowadził pub, aż wreszcie stworzył profil na Facebooku… Wpierw wykorzystywał go do organizowania wolnego czasu dla studentów zza granicy. Przy okazji zaczął zbierać i animować społeczności wokół różnych dziwnych idei. Długi pobyt w szpitalu sprawił, że zrozumiał, iż czas aby zacząć poważne prace. Specjalizuje się w social mediach, reklamach na Facebooku. Choć poglądy Chucka Palahniuka wydają mu się odległe, uwielbia jego książki. Chętnie służyłby Jakubowi Wędrowyczowi w jego przygodach. Zawodowo Social Media Development Director w agencji K2.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin