Czy Kraków musi się promować?

dodano: 
05.11.2007
komentarzy: 
0

W Gazecie Krakowskiej znajdujemy tekst o potrzebie promocji Krakowa. Zastanawiali się nad tym uczestnicy pierwszego spotkania konsultacyjnego zorganizowanego przez magistracki Wydział Promocji. Obecnie przygotowywana jest strategia promocji na lata 2008-2012. Mateusz Zmyślony z agencji Eskadra chce w nadchodzących latach przyciągnąć do Krakowa turystów bardziej zamożnych i wyrafinowanych. Przyczynić się mają do tego wybudowanie centrum kongresowego i rozwijanie oferty kulturalnej. Barbara Janik, dyrektor Biura ds. Euro 2012, uważa, że miasto powinno promować się także poprzez kulturę fizyczną, w tym sławne kluby sportowe.

Zdaniem Zofii Gołubiew, dyrektorki Muzeum Narodowego w Krakowie, rozwój i promocja powinny się koncentrować na kulturze, a Kraków powinien być czysty. Wiesław Jopek, prezes Krakowskiej Kongregacji Kupieckiej, uważa, że ważna jest kuchnia krakowska i miasto powinno się skupić na imprezach, które wykorzystują jej zalety. Ludwik Miętta-Mikołajewicz uznaje, ze Kraków powinien skupić się na Euro 2012. (kk)

Źródło:

Gazeta Krakowska, Kraków potrzebuje reklamy, Marcin Satała, 02.11.07
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin