.

 

„Czy kultura organizacji ma znaczenie?”. Podsumowanie Forum Employer Brandingu

dodano: 
04.07.2019
komentarzy: 
0

18 czerwca 2019 roku w Warszawie odbyła się ósma edycja Forum Employer Brandingu. Tematem przewodnim było pytanie – „czy kultura organizacji ma znaczenie?”.

Wydarzenie rozpoczęło się od wystąpienia Julity Dąbrowskiej z Kalitero i Marty Smyrskiej ze Smyrska PR, które zaprezentowały wyniki badania jakościowego „7 wspaniałych w IT”. W raporcie z badania przedstawiono siedem studiów przypadków i wyniki analizy jakościowej, na podstawie których można określić, z jakich elementów składa się marka pracodawcy wiodących polskich software house’ów. Najważniejszym determinantem marki pracodawcy okazały się sens i cel istnienia. Pełen raport można bezpłatnie pobrać na stronie.

Następnie głos zabrała Magdalena Plasun z Boldare, która opowiedziała o tym, jak zachować kulturę organizacji w rosnącej firmie. Prelegentka zaprezentowała przykład Boldare, w którym wprowadzono holakrację – model zarządzania, w którym nie ma szefa, a decyzje podejmowane są przez samoorganizujące się zespoły.

Małgorzata Pietraszewska z 10clouds mówiła o adaptowalności firmy do zmieniających się warunków. Jest to główna dewiza 10clouds, która od dziesięciu lat warunkuje stały rozwój organizacji i jej kultury. Z kolei Tomasz Szymański z SoftwareMill podjął temat firm, w których zatrudnione osoby pracują zdalnie, i budowania relacji między tego typu pracownikami.

Po południu zaprezentowano trzy wybrane studia przypadków. Pierwsza wystąpiła Magdalena Brzus z Nest Banku, która poruszyła temat „Onboardingu i jego znaczenia w kształtowaniu idealnego miejsca pracy”. Następnie głos zabrała Gabriela Plencer-Borecka, która opowiedziała o budownaiu atmosfery w firmie, pielęgnowaniu jej i promowaniu na zewnątrz. Jako ostatnie wystąpiły Renata Makuszewska i Joanna Brynikowska, których wystąpienie pod tytułem „Od młynka na boisku do rugby do Artefaktów Scruma w IT, czyli jak wartości scrumowe wpływają na kulturę organizacji?” dotyczyło kultury panującej w Polska Press.

PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin