Czy strategia w PR to tylko fetysz?

dodano: 
12.02.2013
komentarzy: 
0

PR-owcy chętnie dyskutują i piszą o strategiach. Na spotkaniu śląskiego oddziału PSPR będą natomiast dyskutować o tym, czy warto poświęcać jej tyle miejsca i jak należy rozumieć pojęcie strategii PR. Gościem będzie Adam Łaszyn, prezes agencji Alert Media.

Nie tylko specjaliści od PR spierają się między sobą, jaką strategię warto przyjąć i obojętnie czy dotyczy to miasta, firmy czy osoby publicznej, raczej nie ma wątpliwości, że strategia to ważna sprawa. Czy Adam Łaszyn podważy tę teorię? Czy będzie chciał udowodnić, że strategia to tylko fetysz dla branży? Odpowiedź otrzymają Państwo w piątek 15 lutego, podczas spotkania PSPR w katowickim hotelu Angelo, początek o godz. 17.30.

Spotkanie poprowadzi dr Maria Buszman-Witańska - członek Zarządu PSPR Oddział Śląsk, kierownik studiów podyplomowych Public relations-nowoczesna komunikacja w praktyce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz wykładowca kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna na tej samej uczelni.

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin