Da Grasso z agencją

dodano: 
14.03.2012
komentarzy: 
0

Polska sieć pizzerii i restauracji, Da Grasso, zaprosiła do współpracy agencję. Za doradztwo strategiczne i realizacje w obszarach brandingu, PR i interactive odpowiada od marca 2012 r. Great Open House.

Pierwsza faza prac ma się koncentrować na stworzeniu długofalowej strategii dla marki Da Grasso (oraz marek pokrewnych) i obejmować pozycjonowanie, komunikację, działania PR i interaktywne oraz obsługę mediów społecznościowych. Potem firma zajmie się projektami aktywizującymi markę m.in. podczas mistrzostw Euro 2012.

Obsługą klienta zajmie się interdyscyplinarny zespół konsultantów kierowany przez strategy managera GOH – dr Małgorzatę Karpińską-Krakowiak. Zespół współpracuje bezpośrednio z zarządem Da Grasso. Za obszar interactive odpowiada z kolei partner GOH – agencja komunikacji e-marketingowej hyperCREW. Obie firmy współpracowały już ze sobą m.in. przy kampanii nadchodzi4.com wprowadzającej na rynek Play, za którą zostały nagrodzone Effie Award.

Rozmowy na temat współpracy zaczęły się jeszcze pod koniec 2011 roku. Umowę podpisano na razie na 3 miesiące. Agencje równocześnie przygotowują i realizują dla Da Grasso kolejne projekty, które będą przedmiotem osobnych umów. Wcześniej za PR-ową obsługę Da Grasso odpowiadała agencja 38PR. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin