Dbają o wizerunek stolicy

dodano: 
26.01.2005
komentarzy: 
0

Fundacja Warsaw Destination Alliance, której założycielem są największe sieciowe hotele warszawskie, podsumowała 2004 rok. Po 12 miesiącach od wprowadzenia dobrowolnej opłaty Warsaw Destination Donation, Fundacja obliczyła, że w zrzeszonych hotelach zebrano 833.000 złotych, czyli prawie 200.000€. Goście, płacąc rachunek za pobyt w hotelu, informowani są o misji oraz celach WDA. Zdecydowana większość gości (ponad 95%) zgadza się na przekazanie symbolicznej opłaty 1 euro na Fundację, której celem jest m.in. dbanie o wizerunek Warszawy na świecie. Wszystkie zebrane środki zostały przeznaczone na kampanie promocyjne stolicy, m.in. w stacjach BBC World oraz CNN. Do grona członków Fundacji w ostatnich tygodniach dołączyły hotele: Polonia Palace oraz sieć Envergure – Kyriad Prestige, Campanile i Premiere Classe. Do WDA przystąpiły także tanie linie lotnicze Central Wings, Sky Europe, Easy Jet oraz redakcje magazynu Brief i Warsaw in Your Pocket.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin