.

DDOB przejmuje Szeri Szeri

dodano: 
09.10.2018
komentarzy: 
0

Na początku października 2018 roku DDOB (Daily Dose of Beauty) – platforma społecznościowa zrzeszająca internetowych twórców i łącząca ich z reklamodawcami – ogłosiła, że kupiła agencję Szeri Szeri. Właściciele przejmującego podmiotu mówią o poszerzaniu kompetencji oraz chęci zdobywania nowych rynków.

Szeri Szeri istniało od 2013 roku i dotychczas m.in. koordynowało dla marek kampanie z influencerami. Z DDOB związało się jeszcze w 2016 roku – pisaliśmy wówczas na PRoto.pl, że agencja zaczęła wspierać twórców zrzeszonych w DDOB przy realizowaniu kampanii dla klientów. Dwa lata później, w czerwcu 2018 roku, informowaliśmy też o nawiązaniu współpracy strategicznej między DDOB i Szeri Szeri oraz sieciami partnerskimi, LifeTubem i Gamellonem. Celem miało być m.in. stworzenie wspólnego pakietu usług dla reklamodawców oraz wymiana wiedzy.

DDOB tłumaczy przejęcie agencji Szeri Szeri chęcią poszerzania kompetencji, która wpisana jest w strategię rozwoju spółki. „Planujemy otwarcie platformy na nowe rynki, przyspieszanie rozwoju społeczności oraz rozszerzenie funkcjonalności o współtworzenie treści na zasadach crowdsourcingu” – wyjaśnia Bartłomiej Sibiga, założyciel DDOB.

Marka Szeri Szeri nie zniknie jednak z rynku – zostanie przekształcona i będzie funkcjonować pod nazwą Szeri Szeri by DDOB. Ma wraz z drugim podmiotem, społecznością twórców DDOB, tworzyć jedną spółkę o nazwie DDOB, którą będą kierować Michał Łubisz (prezes zarządu), Bartłomiej Sibiga (założyciel) i Mateusz Krogulec (współwłaściciel).

Samo DDOB wchodzi w skład grupy AdNext i obecnie zrzesza 40 tys. twórców. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin