Deja Vu zaprojektowało logo Sygma Bank Polska

dodano: 
04.02.2005
komentarzy: 
1

Na początku lutego Finplus S.A., jeden z czołowych operatorów kart kredytowych typu private label w Polsce, przekształcił się w oddział francuskiego Sygma Banque S.A., działający pod nazwą Sygma Bank Polska. Nowy system identyfikacji wizualnej firmy przygotowała Agencja Reklamy Deja Vu. Nowa wizualizacja - logotyp i materiały reklamowe nawiązują formą i kolorystyką do dotychczasowych, ale lepiej wpisują się w międzynarodowy charakter identyfikacji wizualnej firmy-matki - Grupy LaSer. Kreacja objęła przygotowanie m.in. nowego logotypu, papieru firmowego, wizytówek i kopert. „Naszym zadaniem było stworzenie wizerunku banku nowoczesnego i otwartego na klientów. Chcieliśmy by nowe logo, zachowując częściowo cechy poprzednika, odzwierciedlało jednocześnie profesjonalny, prężny, odpowiadający na potrzeby klienta charakter instytucji” – powiedział Bartosz Sokoliński, dyrektor strategiczny w Deja Vu. Tak jak Finplus S.A. (wydawca kart Praktiker, Optimum Pro, Bricomarche oraz kart funkcjonujących w sieci Galia – m. in. w Geant, NOMI, Renault, Indeco, Kler), Sygma Bank Polska jest instytucją finansową należącą do Grupy LaSer, świadczącej usługi finansowe ponad 10 milionom klientów w ośmiu europejskich państwach. LaSer współpracuje z ponad 350 firmami na terenie całej Europy, a jej ofertę stanowią karty kredytowe, programy lojalnościowe, usługi finansowe i pozafinansowe.

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
24.01.2006
20:40:53
a.banan
(24.01.2006 20:40:53)
katy są może i dobre, ale obsługa jest niekompetemtna, mają bałagan w księgowosci, nie księgują wpłat terminowo, pracownicy są nieprzyjemni niegrzecznie odnoszą sie do klienta , a wszelkie reklamacje wynikające z niezaksięgowanych przez nich wpłat klient musi załatwiać samemu. nie wysztarczy informacja i wycią bankowy z wpłatami , to klien sam musi udowodnić ,że pracownik bank nie zaksięgoał wplat na czas, Jakby trudno było sprawdzić i przeprości i zaksięgować. Ja rezygnuję , jest obecnie wiele przyjaznych banków,z przyjazną obsługą. Klienci którzy solidni są wszędzie mile widziani, ale nie tu. Ja rezygnuję z ich usług, bo usługi Sygma Bank to same kłopoty, poczynając od nieczytelnuch wyciągów po brak kompetencji.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin