De’Longhi i INEA klientami Get More Social

dodano: 
30.03.2016
komentarzy: 
0

Agencja zajmie się działaniami komunikacyjnymi w mediach społecznościowych dla dwóch nowych klientów – włoskiej firmy De’Longhi, zajmującej się rozwiązaniami i produkcją urządzeń do kawy oraz sieci kablowej INEA.

Do współpracy w obu przypadkach doszło w drodze przetargu ofertowego.

Obsługa kanałów social media De’Longhi to nie wszystko. Get More Social odpowiada również za kreację, produkcję grafik i animacji poradnikowych, a także tworzenie i organizację konkursów tematycznych oraz wsparcie dla akcji wizerunkowych i sprzedażowych klienta.

Za działania ze strony agencji odpowiada Marta Stefania, Account Manager.

Współpracę z De’Longhi nawiązano w lutym, zaś z marką INEA – w marcu. Umowę z pierwszym klientem agencja Get More Social podpisała do końca 2016 roku, z drugim – na czas nieokreślony.

Dla firmy INEA agencja zajmie się stałą wielokanałową komunikacją w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube), zgodnie z nową strategią marki – „Jesteś w INEA. Jesteś w świecie, który jest IN”. Ponadto, Get More Social sezonowo będzie odpowiadać za komunikację corocznego turnieju piłki nożnej, siatkówki plażowej oraz streetballa dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym - Wielkopolskiego Turnieju Orlika INEA CUP.

Z ramienia agencji działania poprowadzi zespół projektowy pod nadzorem Marty Kowalczys, Key Account Manager.

Agencja Get More Social wchodzi w skład Grupy dotPR. (ak)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin