Deweloperzy nie przywiązują wagi do działań PR

dodano: 
27.12.2005
komentarzy: 
0

Puls Biznesu pisze o raporcie firmy On Board PR na temat czynników kształtujących opinie klientów o firmach deweloperskich. Raport opracowano na podstawie badań przeprowadzonych przez TNS OBOP w grudniu 2005 r. Jego najważniejszym celem było ułatwienie deweloperom komunikowanie się z klientami. Raport pokazuje, że dla respondentów liczy się przede wszystkim marka oraz bezpieczeństwo finansowe. Wśród atrybutów dewelopera związanych z marką znalazły się: doświadczenie, liczba zrealizowanych inwestycji, skala działania, zadowolenie klientów i pozytywne referencje, jak również uczciwość i etyka działania firmy i partnerskie relacje z klientami.
Z raportu wynika, że większość firm deweloperskich nie przywiązuje wagi do działań public relations. Tymczasem ich wizerunek kształtują przede wszystkim artykuły prasowe oraz audycje radiowe i telewizyjne. Coraz większą rolę odgrywają też fora internetowe jako forma wymiany informacji o nieuczciwych deweloperach. Niewielkie znaczenie odgrywają natomiast reklamy w mediach.

Źródło:

Puls Biznesu Dodatek, Tu decyduje nie tylko cena metra kwadratowego, Agnieszka Zielińska, 27.12.05, s. 1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin