.

 

D*fusion communication dołącza do ZFPR

dodano: 
19.02.2019
komentarzy: 
0

Agencja D*fusion communication w lutym 2019 roku dołączyła do Związku Firm Public Relations. Firma specjalizuje się m.in. w obsłudze marek z branży nowych technologii, transportu i logistyki, doradztwa biznesowego, real estate oraz przemysłu i produkcji. Oferuje działania z zakresu komunikacji B2B, komunikacji produktowej, komunikacji kryzysowej oraz digital & influencer marketingu.

Wśród klientów D*fusion communication są m.in. takie marki jak Samsung, Microsoft, DPD, Uber, Hub Hub czy Canon.

„D*fusion działa na rynku od 2010 roku. Nasza firma postała w cyfrowych czasach, które charakteryzuje zaawansowane wykorzystanie technologii, błyskawiczna wymiana informacji i pączkujące innowacje. Zależy nam, by odpowiadać na wyzwania komunikacyjne świata, który nieustannie się zmienia” – mówi Kamil Kozłowski, partner zarządzający agencji.

„Związek Firm Public Relations gromadzi firmy o różnorodnych doświadczeniach i punktach widzenia. Możliwość poznania nowych praktyk i rozwiązań wpływa na proces ciągłych usprawnień, które staramy się wprowadzać w firmie każdego dnia. Wierzymy, że wymiana kreatywnych pomysłów w gronie profesjonalistów przyczyni się do lepszego zrozumienia korzyści wynikających z prowadzenia działań public relations wśród firm i instytucji publicznych” – komentuje z kolei Łukasz Malczewski, partner zarządzający D*fusion communication.

Agencja w grudniu 2018 roku została nagrodzona Złotymi Spinaczami w kategoriach PR produktu oraz Kreatywność za kampanię Surface AntyLuwr dla Microsoft Polska. Jest też laureatem branżowych nagród takich jak EMEA SABRE Awards 2018.

Związek Firm Public Relations zrzesza obecnie 38 agencji. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin