DGP: social media to nie praca na 15 min dziennie

dodano: 
04.12.2013
komentarzy: 
0

„Działania social media to nie kampania, ale ciągłe działania. Dlatego też nie można przestać pisać ani monitorować sieci. Nie należy również oczekiwać natychmiastowych efektów, chyba że przedsiębiorca zdecyduje się na twardą, dość agresywną kampanię sprzedażową” - stwierdził Michał Górecki na łamach Dziennika Gazety Prawnej.

Zastanawiasz się, czy twoja firma powinna zaistnieć w social mediach? Za późno, ona już tam jest – zapewne w wielu miejscach ludzie już dyskutują o twojej marce – stwierdza Górecki. Niezbędne jest monitorowanie sieci, aby zorientować się, gdzie firma jest obecna. Wtedy można dołączyć się do dyskusji. „Jednak, co istotne, nie należy tego robić anonimowo - kłamstwo ma krótkie nogi, szczególnie to internetowe” - czytamy w dzienniku.

Profil założony. Co dalej? „Należy pamiętać, że to nie jest praca na 15 minut dziennie. Działania social media to nie kampania, ale ciągłe działania” - podkreśla Górecki. Na efekty trzeba też poczekać – budowanie społeczności zazwyczaj dość długo trwa. Warto także obserwować działania konkurencji. W końcu lepiej uczyć się na cudzych błędach, a nie własnych. (kg)

Już 9 GRUDNIA, w Warszawie

Szkolenie OTWARTE z Michałem Góreckim

"BUDOWA STRATEGII KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH"

Zapisy TUTAJ

Michał Górecki jest wykładowcą Akademii PRoto - www.akademiaproto.pl

Źródło:

Dziennik Gazeta Prawna, Facebookowe życie firmy, czyli jak zaistnieć w portalach społecznościowych, Michał Górecki, 3.12.2013
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin